#FAQ

#Tickets

Kan ik later nog iemand aan een team toevoegen?


Ja

Je kan tijdens je inschrijving een teamnaam opgeven. Wil je dus later nog iemand toevoegen hoef je dus enkel een extra inschrijving te doen in dezelfde wave en tijdens de inschrijving dezelfde teamnaam op te geven. Zo eenvoudig is het!

Eens de wave afgesloten is is het onmogelijk om nog leden toe te voegen.

Heb je reeds een team ingeschreven en willen andere leden mee in jouw team?

Dit is enkel mogelijk zolang de wave niet volzet is.

Je hoeft enkel een extra inschrijving te doen (in dezelfde wave) en dezelfde teamnaam op te geven.

Wat als ik een ploeg wil inschrijven met meer dan 10 personen?

Je kan tot 150 personen inschrijven in 1 ploeg.
Grotere groepen splitsen we op.

Wat is de missie van Titan Run?

De missie van Titan Run is simpelweg om je de leukste dag uit je leven te bezorgen-punt.Ons evenement is uitstekend om je limieten te verkennen en samen met vrienden, familie, collega’s een fantastische tijd te beleven. Wanneer duizenden Titans  samenkomen is het haast onmogelijk om geen ongelofelijke ervaring te hebben.

Wat als ik niet alle obstakels kan overwinnen?

We dwingen niemand om een obstakel te overwinnen en willen dat iedereen zich goed en veilig voelt.

Kunnen we onze teamnaam veranderen?

De Team Captain kan de Teamnaam veranderen tot 14 dagen voor het evenement.

Wat krijg ik als ik inschrijf?

  • Deelname aan Titan Run
  • Een coole medaille als je de finish haalt
  • Tijdregistratie
  • Verzekering
  • Bevoorrading
  • +-30 Obstakels

Kan ik deelnemen met vrienden en familie?

Natuurlijk, we moedigen iedereen aan om in groep in te schrijven en elkaar over de obstakels te helpen.

Kan ik mijn ticket annuleren?

Het annuleren van een ticket is helaas niet mogelijk, wel is het mogelijk een ticket door te verkopen.

De gegevens (naam, geboorte datum, email adres,…) kunnen aangepast worden tot 1 maand voor het event. Daarna zijn aanpassingen niet meer mogelijk.

Waar kan ik de Algemene voorwaarden terugvinden ?

https://www.titanrun.be/algemene-voorwaarden/

Geen mail ontvangen?

Ons systeem werkt volledig automatisch, elke mail wordt verzonden. Als je een mail niet ontvangen hebt kan je de volgende stappen nemen.

  • Controleer je spamfolder, rechtstreeks via je webmail. Smartphone’s, app’s, mailprogramma’s kunnen allemaal mails tegen houden en zo voorkomen dat jij je ticket ontvangt.
  • Voeg Titanrun.be en entrando.eu toe aan je lijst met veilige emailadressen.
  • Verzeker je ervan dat je het juiste mail adres aan het controleren bent.
  • Heb je een typefout gemaakt toen je je mail adres moest opgeven?

Als je alles gecontroleerd hebt maar geen probleem kan vinden, contacteer ons via info@titanrun.be

Ik heb problemen met inschrijven

Als je problemen hebt met inschrijven, raden we aan gebruik te maken van Google Chrome of Mozilla Firefox. Zorg ervoor dat cookies zijn ingeschakeld in je browser. Heb je nog steeds technische problemen? Contacteer ons via de contactpagina.

Hoe stel ik een team samen?

Titan Run is leuker als je met je vrienden, fitnessmakkers of collega’s deelneemt. Er is geen limiet aan de grootte van je team, dus wees niet verlegen en nodig iedereen die je denkt dat er klaar voor is uit om de tijd van hun leven te beleven. Je zal hun hulp goed kunnen gebruiken als je Rampage over wil!

Niet alle teamleden moeten inschrijven op exact hetzelfde moment. Nadat een team is aangemaakt, kan iedereen later zich toevoegen tijdens het registratieproces.

Stel je team zo snel mogelijk samen. Zo kan je nog kiezen uit de beste waves.

Hoe maak ik een team aan tijdens de registratie?

  • Je selecteert de wave waarin je wil starten.
  • Je duid het aantal deelnemers aan dat je wil inschrijven.
  • Voer de betaling uit
  • vervolgens krijg je de vraag om de gegevens van alle deelnemers door te sturen en een teamnaam op te geven.

#Algemeen

Hoe neem je contact op met ons?

Heeft u een vraag die niet in onze FAQ staat?

Neem contact op via de contactpagina

Hoe competitief is Titan Run?

Dat hangt ervan af. Onze deelnemers vallen over het algemeen in twee categorieën: Recreanten die meedoen voor de fun en moedige atleten die meedoen voor de overwinning. We vinden het niet erg als je heel de wedstrijd wandelt. Alle deelnemers worden aangemoedigd om elkaar te helpen in het voltooien van de obstakels. Dat is wat Titan Run zo leuk maakt!

Wat is de missie van Titan Run?

De missie van Titan Run is simpelweg om je de leukste dag uit je leven te bezorgen-punt.Ons evenement is uitstekend om je limieten te verkennen en samen met vrienden, familie, collega’s een fantastische tijd te beleven. Wanneer duizenden Titans  samenkomen is het haast onmogelijk om geen ongelofelijke ervaring te hebben.

Wat moet ik meenemen?

  • ID
  • Ticket
  • Geschikt loopschoeisel. Ze zullen modderig worden! Geen metalen studs toegestaan.
  • Een goede mentaliteit! We verwachten dat Titans elkaar aanmoedigen en elkaar helpen op het parcour.

Sommige optionele items die u zou willen meebrengen zijn onder meer:

  • Reserve-kleding en een handdoek (er zijn een beperkt aantal douches).
  • Een klapstoel en een pop-up tent, die kunnen worden opgezet op ons event-terrein.
  • Camera of GoPro. (Als je een GoPro meebrengt, moet u uw naam, e-mailadres en telefoonnummer op een papiertje in de binnenkant van de waterdichte behuizing stoppen. Dit is de beste kans om je camera te recupereren bij verlies.)

Wat moet ik dragen?

Normale loopkledij, maar houd er rekening mee dat je nat wordt tijdens Titan Run.

Wat voor soort schoenen moet ik aandoen?

Alle schoenen waar je mee denkt 10 km te kunnen lopen. Geen metal studs toegestaan.

Zijn er douches en een kleedkamer beschikbaar?

Ja, er zullen warme douches zijn. (beperkte capaciteit)
We streven ernaar om dit voor iedereen te voorzien, sluit dus zeker de kraan na je douche zo heeft de persoon na je ook nog (warm) water.

Eveneens zorgen  we voor een grote verwarmde tent waar je kan je je kan opwarmen en omkleden.

Moet ik een goede conditie hebben om deel te nemen?

Helemaal niet. Wij hebben geen probleem met mensen die het parcour wandelend overwinnen.

Wat is de beste manier om je voor te bereiden voor Titan Run?

Sommige volgen strikte diëten en workout routines. Anderen eten een burger en beginnen ’s middags met het drinken van bier.

Wat als ik niet alle obstakels kan overwinnen?

We dwingen niemand om een obstakel te overwinnen en willen dat iedereen zich goed en veilig voelt.

Ik ben geen goede zwemmer. Kan ik dan toch deelnemen?

Ja. Niemand moet zwemmen. We plaatsen duikers op elke waterhindernis en dwingen niemand een obstakel te overwinnen waar hij/zij zich niet goed bij voelt. U kan de duiker steeds vragen naar de waterdiepte.

Kunnen vrienden en familie komen?

Je zou gek zijn ze niet mee te brengen. Wie denk je dat foto’s van je zal nemen terwijl je door de modder kruipt of de mountain op klimt? Er is veel randanimatie, eten en drinken voor de toeschouwers zodat ook zij een leuke dag hebben.

Wat als ik gewond raak tijdens de wedstrijd?

We hebben een groot Medisch-team klaarstaan om je te helpen.

Kan ik deelnemen met vrienden en familie?

Natuurlijk, we moedigen iedereen aan om in groep in te schrijven en elkaar over de obstakels te helpen.

Is er een Kids Zone ?

Ja, kinderen kunnen zich uitleven in de grote speeltuin van de lilse bergen of zelfs deelnemen met een meerderjarige voogd aan de Family Wave.

Is er een minimum leeftijd?

Vanaf 15 jaar (geboren in of voor 2005) mag je deelnemen aan alle waves.

Om deel te nemen aan de Family Wave moet het kind minstens 7 jaar zijn op het moment van deelname en vergezeld worden door een ouder of voogd (min. 18 jaar).

Om hoe laat moet ik aanwezig zijn?

We raden aan om zeker 1 uur voor de starttijd op je ticket te komen.  

Zo heb je zeker tijd genoeg om je klaar te maken.

Kan ik mijn starttijd wijzigen?

Je kiest je starttijd tijdens de registratie, nadien is het niet mogelijk om dit nog te veranderen. Ons contacteren om een starttijd te veranderen is nutteloos.

Het is toegestaan in een latere wave te starten, in een vroegere wave starten is niet toegestaan.

Wanneer u er voor kiest in een latere wave te starten zal uw tijdsregistratie niet meer kloppen.

Waar kan ik de Algemene voorwaarden terugvinden ?

https://www.titanrun.be/algemene-voorwaarden/

Hoe weet ik of ik geregistreerd ben?

U ontvangt na inschrijving een registratiebewijs op het door u opgegeven e-mailadres. (controleer zeker ook je spam-folder) Uw tickets zullen beschikbaar zijn als download nadat u alle nodige info hebt ingevuld.

Je ticket wordt meteen verzonden als alles correct is ingevuld, wacht niet tot de laatste week voor het event om je ticket opnieuw op te vragen.

Ik denk dat ik ben ingeschreven, maar ik ben niet zeker. Hoe kan ik dit controleren?

Je ontvangt na inschrijving een registratiebewijs op het door jouw opgegeven e-mailadres. (controleer zeker ook je spam-folder) Sla deze e-mail op, zodat je hem op een later tijdstip eenvoudig terug kan vinden.

Ik heb problemen met inschrijven

Als je problemen hebt met inschrijven, raden we aan gebruik te maken van Google Chrome of Mozilla Firefox. Zorg ervoor dat cookies zijn ingeschakeld in je browser. Heb je nog steeds technische problemen? Contacteer ons via de contactpagina 

Kan ik mijn geld terug krijgen?

We bieden geen terugbetaling, maar je kunt je inschrijving overdragen aan een andere persoon door je bevestigingsmail door te sturen.

Hoe werkt de Family Wave?

Wanneer je een ticket koopt voor de family wave krijgen zowel kind als voogd toegang tot de wedstrijd.

Je hoeft dus maar 1 ticket te kopen om met je kind deel te kunnen nemen.

Elk kind tussen 7 en 15 jaar moet vergezeld worden door een ouder of voogd van minstens 18 jaar.

De family wave loopt het 5km traject met enkele aanpassingen aan obstakels voor de kinderen.